maandag 13 oktober 2014

Opdracht 3


Opdracht 3: Wie ben ik? Wat zijn mijn sterktes en zwaktes?

Ik ben Youri Schouten ik ben 16 jaar, ik woon in Wageningen.
Ben een rustig en betrouwbare jongen nog nooit iets gestolen of in aanraking geweest met de politie.
verder heb ik al ervaring met het in een winkel staan en werken werk nu zelf bij de C1000 als vakkenvuller, en heb ooit al stage gelopen bij de winkels Expert en Welkoop.

mijn sterke punten zijn: op tijd komen, luister goed naar wat er gedaan moet worden, en probeer dat altijd zo netjes mogelijk te doen, en ben verder heel zuinig met ander mans spullen.

Mijn zwakkeren punten zijn: dat ik soms dingen twee keer vraag om het zet zeker te weten, in het begin een beetje stil en verlegen maar na mate de tijd word dat beter.

Opvallende kenmerken zijn: netjes, rustig, sociaal.

Competentiealfabet: 
sterke punten:
c -- je aan je afspraken houden
e -- samenwerken en overleggen
f -- luisteren
s -- kwaliteit leveren

minder sterke punten:
g -- presenteren
n -- aansturen van activiteiten
z -- begeleiden van processen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten